Scriptus for profesjonell kontorbelysning

Effektivitet møter design

25.04.2016

Scriptus kontorarmatur designet av det anerkjente designstudioet Aisslinger i Berlin har en moderne, progressiv design, i tillegg til utmerket effektivitet og lyskvalitet.

Flere nivåers MLA (Multi-Lens Array) optisk system sikrer optimal eliminering av blending og høy visuell komfort. Scriptus leveres som overflatemontert eller opphengt versjon med forskjellige lengder og lumennivåer til å ideelt belyse forskjellige kontoroppsett. Som standard er armaturen utstyrt med DALI konstrolenhet og leveres med integrert dagslys- og bevegelsessensorer ved forespørsel. En versjon av Lightify Pro er også tilgjengelig for trådløs, app-basert lysstyring. I tillegg til 3000 K og 4000 K lysfarger, vil en stillbar hvit versjon også være tilgjengelig for biologisk effektive lys i kontormiljøer.

Scriptus kontorarmatur designet av Aisslinger studios har en mdoerne, progressiv design, i tillegg til utmerket effektivitet og lyskvalitet.

SCRIPTUS
Kilde: OSRAM
Type: jpg, 300dpi
Last ned

Claudia Rieling
c.rieling@siteco.de
T: +49 8669 33237

OM OSRAM

OSRAM, basert i München, er en globalt ledende belysningsproduesent med mer enn 100 års historie. Porteføljen varierer fra høyteknologiske bruksområder basert på halvlederteknologi, som infrarød belysning eller laserbelysning, til smarte og tilkoblede belysningsløsninger i bygninger og byer. OSRAM hadde rundt 33 000 medarbeidere i hele verden på slutten av regnskapsåret 2015 (30. september) og genererte omsetning på nesten €5,6 milliarder det regnskapsåret. Selskapet er notert på børsene i Frankfurt og München (ISIN: DE000LED4000; WKN: LED400; handelssymbol: OSR). Du finner mer informasjon på www.osram.com.